Verzending & bezorging

KidsBrandstore verzendt pakketten/pakjes met DHL Express, DHL en Budbee. 

KidsBrandStore bezorgt uitsluitend in Nederland.

Wanneer je jouw postcode invult bij de checkout, krijg je de verzendopties te zien waar je uit kunt kiezen.

Let op! Door de huidige situatie kan de levering langer in beslag nemen dan normaal. Neem contact met ons op als je vragen hebt.

Je pakket kan alleen worden gevolgd als het de DHL-terminal in Duitsland heeft bereikt. Dit duurt meestal ongeveer 2 dagen nadat je bestelling in ons magazijn is verpakt.


DHL

KidsBrandStore's normale levertijd is 3-6 werkdagen. Op feestdagen en dagen met langere uitverkooptijden kunnen de levertijden echter iets langer zijn.

De verzendkosten voor levering via DHL bedragen €4,90. Bestel je voor meer dan €69, dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Voor retourzendingen betaal je nooit verzendkosten.

Kies je voor een DHL-verzending? Dan kun je het pakket laten bezorgen bij een servicepunt, een afleverpunt of aan de deur. Mocht je niet thuis zijn, dan kun je DHL vragen om het pakket af te geven bij je buren of het op een veilige plek te plaatsen. Geef je geen voorkeur door, dan wordt je pakket automatisch thuisbezorgd. Om het pakket op te halen heb je een legitimatiebewijs en een pakketnummer nodig. Een pakket blijft maximaal 7 dagen voor je klaarliggen bij een servicepunt. Daarna wordt het geretourneerd aan de afzender.

Je ontvangt een mail met de verwachte leveringsdatum en tijdstip van de levering in een tijdsbestek van 2-3 uur. Tot vier werkdagen van tevoren kun je de leveringsdatum wijzigen. Dit doe je via de DHL Pakket-app of op de DHL-website. Daar kun je tevens meer lezen over hun diensten.

Als je DHL als verzendmethode hebt gekozen en iets wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice via info@kidsbrandstore.nl. Wij helpen je een retouretiket per e-mail te ontvangen, dat je vervolgens zelf kunt afdrukken.


DHL Express

KidsBrandStore's normale levertijd is 1-2 werkdagen. Op feestdagen en dagen met langere uitverkooptijden kunnen de levertijden echter iets langer zijn.

De verzendkosten voor levering via DHL Express bedragen €8,90. De retourzending is altijd gratis, ongeacht de bestelde hoeveelheid.

Uw bestelling wordt verzonden met de DHL Express On Demand Delivery (ODD) Service. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail en/of SMS van DHL Express met informatie over je levering.  Gebruikmakend van de links die hierin zijn opgenomen, kun je je levering aanpassen. Je kunt zelf beslissen hoe, waar en wanneer de levering moet plaatsvinden. Als klant ben je verantwoordelijk voor de juistheid van de informatie die je verstrekt bij het plaatsen van een bestelling, zoals je naam, e-mailadres en telefoonnummer. Als je een onjuist telefoonnummer invoert, kun je geen SMS-bericht ontvangen. DHL ON DEMAND DELIVERY biedt flexibele bezorgopties.

U wilt dat DHL Express: Kies:
Uw pakket op een andere dag aflevert: Plan uw levering
Uw pakket op een ander adres aflevert: Alternatief adres 
Uw pakket op een veilige plaats aflevert: Vrijgeving verzending
Uw pakket bij een buur aflevert: Bij buren afgeven
Uw pakket bij een DHL Servicepunt aflevert: Ophalen van servicepunt
Uw pakket bewaart: Vakantie-opslag

Budbee levering aan huis

Met Budbee Home Delivery kun je je pakketje ’s avonds laten bezorgen. Vul je postcode in bij het afrekenen om te zien of Budbee in jouw plaats bezorgt. Met Budbee kan je pakket al voor € 4,90 thuis worden bezorgd. Gratis verzending geldt vanaf € 69. Plaats je bestelling voor 15:30 uur en ontvang snelle levering binnen 2-3 werkdagen nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten.

Wanneer komt mijn pakket aan?

De pakketten worden maandag t/m vrijdag tussen 17:00 en 22:00 uur bezorgd. Als je op vrijdag na 15:30 uur je bestelling met Budbee bezorging plaatst, wordt je pakketje de eerstvolgende werkdag verzonden.

Hoe weet ik of mijn pakket onderweg is?

Zodra je bestelling is klaar gemaakt voor verzending, ontvang je een sms met een trackinglink waarmee je de locatie van het pakket kunt volgen. Wanneer Budbee je pakket heeft ontvangen, ontvang je een sms en wanneer de afleverdatum vaststaat, kun je informatie volgen per uur.

Moet ik thuis zijn als het pakket aankomt?

Nee, je hoeft niet thuis te zijn als het pakket wordt bezorgd. Je hebt de mogelijkheid om ervoor te kiezen je pakket voor de deur te laten zetten. Als je voor deze optie kiest, ben je als klant verantwoordelijk voor het pakket. Zodra je bericht ontvangt dat je pakket bij Budbee is aangekomen, kun je het bezorgmoment tot 6 dagen uitstellen. Bij meerdere mislukte afleverpogingen brengt Budbee € 20 in rekening bij de klant. Meer informatie over Budbee is hier te vinden: https://budbee.com/customer-service/ 

Budbee’s app

Download de app “Budbee” en maak je shop-ervaring nog eenvoudiger. De app geeft je een overzicht van alle lopende en voorgaande leveringen en je kunt ook je profiel met bezorgvoorkeuren instellen zodat je deze niet voor elke levering apart hoeft in te stellen. Als je Budbee minstens één keer hebt gebruikt, heb je als consument toegang tot de onlangs gelanceerde Budbee Plus optie. Budbee Plus-leden krijgen toegang tot extra functies en exclusieve voordelen.


Beschadigde artikelen

Als een door ons verzonden product tijdens het transport beschadigd of verdwenen is, is KidsBrandStore aansprakelijk voor de kosten. Je moet onze klantenservice echter binnen een redelijke termijn (14 dagen) op de hoogte brengen. Ook is KidsBrandStore aansprakelijk als producten die door jou worden geretourneerd beschadigd raken of verdwijnen, op voorwaarde dat het retouretiket wordt gebruikt voor de retourzending. Alle leveringen zijn verzekerd en kunnen worden getraceerd. Vergeet niet altijd de bon voor de retourzending te houden.

Wij leveren alleen naar Nederland.


Waar is mijn pakket?

Wij werken samen met DHL Express en DHL die je bestelling aflevert. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail en/of SMS van DHL Express met informatie over je levering. Gebruikmakend van de links die hierin zijn opgenomen, kun je je levering aanpassen. Je kunt zelf beslissen hoe, waar en wanneer de levering moet plaatsvinden. Je kunt met behulp van je verzendnummer ook op de website van DHL Express en DHL naar je pakket zoeken en kijk of dit is aangekomen. Het verzendnummer sturen we je in een aparte e-mail, zodra je bestelling ingepakt en verzonden werd.

DHL Express: Volg je pakket hier
DHL: Volg je pakket hier

Bij ons vind je kinder- en jeugdmode van de hoogste kwaliteit – Merkkleding online!