Klantenservice
DE / SE / FI / DK / NO / NL
Sök

Verzending & bezorging

Kids Brand Store verzendt pakketten/pakjes met DHL en Budbee. 

Kids Brand Store bezorgt uitsluitend in Nederland.

Wanneer je jouw postcode invult bij de checkout, krijg je de verzendopties te zien waar je uit kunt kiezen.

Let op! Door de huidige situatie kan de levering langer in beslag nemen dan normaal. Neem contact met ons op als je vragen hebt.

Je pakket kan alleen worden gevolgd als het de DHL-terminal in Duitsland heeft bereikt. Dit duurt meestal ongeveer 2 dagen nadat je bestelling in ons magazijn is verpakt.


DHL

Kids Brand Store's normale levertijd is 4-7 werkdagen. Op feestdagen en dagen met langere uitverkooptijden kunnen de levertijden echter iets langer zijn.

De verzendkosten voor levering via DHL bedragen €4,90. Bestel je voor meer dan €69, dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Voor retourzendingen betaal je nooit verzendkosten.

Kies je voor een DHL-verzending? Dan kun je het pakket laten bezorgen bij een servicepunt, een afleverpunt of aan de deur. Mocht je niet thuis zijn, dan kun je DHL vragen om het pakket af te geven bij je buren of het op een veilige plek te plaatsen. Geef je geen voorkeur door, dan wordt je pakket automatisch thuisbezorgd. Om het pakket op te halen heb je een legitimatiebewijs en een pakketnummer nodig. Een pakket blijft maximaal 7 dagen voor je klaarliggen bij een servicepunt. Daarna wordt het geretourneerd aan de afzender.

Je ontvangt een mail met de verwachte leveringsdatum en tijdstip van de levering in een tijdsbestek van 2-3 uur. Tot vier werkdagen van tevoren kun je de leveringsdatum wijzigen. Dit doe je via de DHL Pakket-app of op de DHL-website. Daar kun je tevens meer lezen over hun diensten.

LET OP! Voor niet-afgehaalde pakketten wordt €20 in rekening gebracht, die door de klant dienen te worden voldaan. De vergoeding komt overeen met wat het ons kost om het pakket te verzenden.


Budbee levering aan huis

Met Budbee Home Delivery kun je je pakketje ’s avonds laten bezorgen. Vul je postcode in bij het afrekenen om te zien of Budbee in jouw plaats bezorgt. Met Budbee kan je pakket al voor €4,90 thuis worden bezorgd. Gratis verzending geldt vanaf €69. Plaats je bestelling voor 12:00 uur en ontvang snelle levering binnen 2-3 werkdagen nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten.

Wanneer komt mijn pakket aan?

De pakketten worden maandag t/m vrijdag tussen 17:00 en 22:00 uur bezorgd. Als je op vrijdag na 12:00 uur je bestelling met Budbee bezorging plaatst, wordt je pakketje de eerstvolgende werkdag verzonden.

Hoe weet ik of mijn pakket onderweg is?

Zodra je bestelling is klaar gemaakt voor verzending, ontvang je een SMS met een trackinglink waarmee je de locatie van het pakket kunt volgen. Wanneer Budbee je pakket heeft ontvangen, ontvang je een SMS en wanneer de afleverdatum vaststaat, kun je informatie volgen per uur. Wanneer je de Budbee app hebt, ontvang je updates over je verzending via mededelingen in de app. 

Moet ik thuis zijn als het pakket aankomt?

Nee, je hoeft niet thuis te zijn als het pakket wordt bezorgd. Je hebt de mogelijkheid om ervoor te kiezen je pakket voor de deur te laten zetten. Als je voor deze optie kiest, ben je als klant verantwoordelijk voor het pakket. Zodra je bericht ontvangt dat je pakket bij Budbee is aangekomen, kun je het bezorgmoment tot 6 dagen uitstellen. Bij meerdere mislukte afleverpogingen brengt Budbee € 20 in rekening bij de klant. Meer informatie over Budbee is hier te vinden.

Budbee’s app

Download de app “Budbee” en maak je shop-ervaring nog eenvoudiger. De app geeft je een overzicht van alle lopende en voorgaande leveringen en je kunt ook je profiel met bezorgvoorkeuren instellen zodat je deze niet voor elke levering apart hoeft in te stellen. Als je Budbee minstens één keer hebt gebruikt, heb je als consument toegang tot de onlangs gelanceerde Budbee Plus optie. Budbee Plus-leden krijgen toegang tot extra functies en exclusieve voordelen.

Download de app in de App Store of via Google Play!


Budbee Box

Met Budbee Box wordt je pakket bezorgd in een pakketautomaat. De leveringen zijn 100% fossielvrij. Net als bij Budbee Home Delivery is deze bezorgmethode mogelijk in verschillende steden. Vul je postcode in bij het afrekenen om te zien of Budbee in jouw stad bezorgt. Het kost slechts €4,9 en je hebt gratis verzending bij aankopen vanaf €69. Plaats je je bestelling vóór 12:00 uur, dan kan het pakket 2-3 werkdagen na het verlaten van ons magazijn worden opgehaald.

LET OP! Omdat het pakket in een pakketautomaat wordt afgeleverd, is het volume beperkt. Grote orders kunnen daarom niet op deze wijze worden geleverd (max. één doos). Mocht het pakket te groot zijn, dan nemen we contact met je op voor een wijziging van de verzendmethode.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je je bestelling vóór 12:00 uur hebt geplaatst, kan je pakket 2-3 werkdagen nadat het ons magazijn heeft verlaten worden afgehaald. De pakketten worden op werkdagen bij de bezorgboxen afgeleverd.

Hoe weet ik of mijn pakket onderweg is en dat het bij de pakketautomaat is aangekomen?

Wanneer Budbee je pakket heeft ontvangen, ontvang je een sms met een geschatte levertijd en kun je de locatie van je pakket in realtime volgen. Vervolgens ontvang je een pincode zodra het pakket kan worden opgehaald, waarmee je de box kan openen. Als je de app van Budbee hebt, ontvang je in plaats daarvan je bezorgupdates via mededelingen in de app.

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet (tijdig) heb opgehaald?

Je pakket blijft 7 dagen liggen, daarna wordt het teruggestuurd naar het magazijn van Kids Brand Store. Voor niet-afgehaalde pakketten wordt €20 in rekening gebracht, die door de klant dienen te worden voldaan. De vergoeding komt overeen met wat het ons kost om het pakket te verzenden.

Budbee’s app

Download de app “Budbee” en maak je shop-ervaring nog eenvoudiger. De app geeft je een overzicht van alle lopende en voorgaande leveringen en je kunt ook je profiel met bezorgvoorkeuren instellen zodat je deze niet voor elke levering apart hoeft in te stellen. Als je Budbee minstens één keer hebt gebruikt, heb je als consument toegang tot de onlangs gelanceerde Budbee Plus optie. Budbee Plus-leden krijgen toegang tot extra functies en exclusieve voordelen.

Download de app in de App Store of via Google Play!


Beschadigde artikelen

Als een door ons verzonden product tijdens het transport beschadigd of verdwenen is, is Kids Brand Store aansprakelijk voor de kosten. Je moet onze klantenservice echter binnen een redelijke termijn (14 dagen) op de hoogte brengen. Ook is Kids Brand Store aansprakelijk als producten die door jou worden geretourneerd beschadigd raken of verdwijnen, op voorwaarde dat het retouretiket wordt gebruikt voor de retourzending. Alle leveringen zijn verzekerd en kunnen worden getraceerd. Vergeet niet altijd de bon voor de retourzending te houden.

Wij leveren alleen naar Nederland.


Waar is mijn pakket?

Wij werken samen met DHL en Budbee die je bestelling aflevert. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail en/of SMS van DHL met informatie over je levering. Gebruikmakend van de links die hierin zijn opgenomen, kun je je levering aanpassen. Je kunt zelf beslissen hoe, waar en wanneer de levering moet plaatsvinden. Je kunt met behulp van je verzendnummer ook op de website van DHL naar je pakket zoeken en kijk of dit is aangekomen. Het verzendnummer sturen we je in een aparte e-mail, zodra je bestelling ingepakt en verzonden werd.

DHL: Volg je pakket hier
Budbee: Volg je pakket in de Budbee-app!