Veelgestelde vragen

Hier hebben we enkele van de vragen verzameld die onze klanten vaak stellen. We willen je vragen om de onderstaande vragen en antwoorden te bekijken voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
 


Reclamatie

Ik wil een product reclameren

Indien je een product wilt reclameren, is het noodzakelijk dat je ons een foto van het defecte artikel, inclusief een korte beschrijving van het defect en het ordernummer naar info@kidsbrandstore.nl stuurt. Zodra we dit hebben ontvangen, helpen we je graag verder. 
 


Ruilen & retourneren

Ik wil graag een artikel terugsturen. Wat is de procedure?

In je pakket vind je een retouretiket, dat je op de buitenkant van het retourpakket plakt. Het retourpakket verzendt je naar ons vanuit een een DHL Express-locatie bij jou in de buurt. Jij als klant bent verantwoordelijk voor het artikel dat je retourneert, totdat wij het ontvangen. Onthoud altijd dat je de bon moet bewaren, die je van DHL Express krijgt, wanneer je de artikelen op een DHL Express-locatie afgeeft. Als je retourzending door ons is verwerkt, wordt het bedrag teruggestort op de betaalkaart die op het moment van aankoop werd gebruikt.

We sturen geen retouretiket mee met de levering, maar communiceren het via een link. Als je iets wilt retourneren, voer je dit in via de link, vul je je gegevens in en druk je een retouretiket af. NB: het is heel belangrijk dat je het bestelnummer van de retourzending invoert onder Referentie 1 op label zodat we je retourzending correct kunnen afhandelen.
Je kunt hier je retourlabel aanmaken: https://globalmaileurope.dhl.com/web/portal-europe/generate_label?location=e5755d06-30a6-4439-8820-30fdd1ce3125

Ik heb producten in de sale gekocht. Is het retourrecht van toepassing op deze aankoop?

Dezelfde voorwaarden, ongeacht of je artikelen in de sale of tegen de normale prijs hebt gekocht, zijn op je aankoop van toepassing. Dat wil zeggen: je hebt 14 dagen retourrecht op de aankoop. 

Er zat geen retourformulier bij mijn levering, wat nu?

Met het oog op het milieu hebben wij besloten om bij onze leveringen geen retourformulieren mee te sturen. Alle informatie die wij van je nodig hebben, staat op het retourlabel dat bij de verpakking wordt geleverd.

Ik heb korting gekregen op mijn vorige bestelling. Wat gebeurt er met de korting als ik de artikelen ruil?

Bij het ruilen van je bestelde product voor hetzelfde artikel in een andere maat krijg je altijd dezelfde korting. Plaats hiervoor een nieuwe bestelling, stuur een bericht naar info@kidsbrandstore.nl en geef het oude en het nieuwe ordernummer in je e-mail aan ons door. We helpen je graag.

Hoe lang geldt mijn retourrecht?

Je heeft 14 dagen retourrecht op alle aankopen. Om dit recht te behouden, moeten de artikelen ongebruikt zijn en moeten alle kaartjes aan de kleding bevestigd zijn.

Ik wil producten ruilen. Hoe doe ik dat?

Om producten te ruilen, plaats je een nieuwe bestelling bij KidsBrandStore met de artikelen die je wil ruilen. Het voordeel hiervan is dat je de gewenste artikelen sneller ontvangt. De goederen die je retourneert worden op dezelfde manier verwerkt als normaal geretourneerde goederen.

Als er extra verzendkosten in rekening worden gebracht, of komen de prijzen van de ruilorder niet overeen met de vorige bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen de prijzen voor je aanpassen.
 


Bestelling

Kan ik een bestelling wijzigen/annuleren?

Ons magazijn werkt zo snel mogelijk, maar je kunt een e-mail sturen naar info@kidsbrandstore.nl of ons bellen op 024 - 808 03 07. Dan beloven wij ons best te doen om je te helpen. Als je bestelling te ver in het bewerkingsproces zit, vragen we je om je pakket bij de gekozen DHL Express of DHL-afhaallocatie op te halen of te accepteren en met het bijgevoegde retouretiket weer te retourneren. Als een pakket niet wordt afgehaald in de pakketshop en dus aan ons wordt geretourneerd, rekenen wij een vergoeding van €25.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat nu?

Wat vervelend te horen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice via info@kidsbrandstore.nl of telefonisch via 024 - 808 03 07, dan helpen wij je verder.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Controleer de spam-map in je e-mail. Van tijd tot tijd kan een orderbevestiging daar eindigen. Het kan ook zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd. Neem contact op met onze klantenservice via info@kidsbrandstore.nl of telefonisch via 024 - 808 03 07, dan helpen wij je verder. 


Levering

Wat is de levertijd van een bestelling?

Normaal gesproken ontvang je je bestelling binnen 1-5 werkdagen. In verband met feestdagen en tijdens de uitverkoop kan het echter enkele dagen langer duren. Wij vragen om je begrip. 

Kunnen jullie een product verwijderen of toevoegen aan mijn bestelling?

In ons magazijn verpakken we op hoge snelheid, zodat je bestelling waarschijnlijk al te ver in het verwerkingsproces zit. Indien het toch nog mogelijk is je bestelling aan te passen, helpen wij je natuurlijk graag. Contacteer ons via info@kidsbrandstore.nl of telefonisch via 024 - 808 03 07. Helaas is het nooit mogelijk om een ander product aan een bestelling toe te voegen.

Kunnen jullie het adres van een reeds verzonden zending wijzigen?

Ja, dat kunnen we. Neem contact met ons op via info@kidsbrandstore.nl of telefonisch via 024 - 808 03 07. Geef het exacte adres (straatnaam, huisnummer, postcode en plaats) waar het pakket naartoe moet worden verzonden.

Is het mogelijk om de naam op een reeds verzonden levering te wijzigen?

Nee, om veiligheidsredenen veranderen we nooit de naam die bij een bestelling wordt opgegeven. Als je een onjuiste naam hebt ingevoerd, neem dan contact met ons op via info@kidsbrandstore.nl of telefonisch via 024 - 808 03 07. We lichten de mogelijkheden graag toe.

Waar blijft mijn bestelling?

Op dhl.nl kun je met behulp van het verzendnummer de status van je levering bekijken.

Wanneer ik op de DHL of DHL Express-website naar een verzendnummer zoek, vind ik er geen informatie over

Het kan even duren voordat DHL of DHL Express het verzendnummer heeft geregistreerd. Wacht nog even en probeer het later opnieuw. Als je het verzendnummer nog steeds niet kunt vinden, kun je contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder. Je kunt ons bereiken op info@kidsbrandstore.nl of telefonisch op 024 - 808 03 07.

Ik heb geen leverinformatie ontvangen van DHL of DHL Express. Wat is er misgegaan?

De meest voorkomende reden hiervoor is dat je een verkeerd gsm-nummer hebt ingevoerd en de SMS je dus niet heeft bereikt. Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je graag verder. Je kunt ons bereiken op info@kidsbrandstore.nl of telefonisch op 024 - 808 03 07.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €4,90 voor DHL en €8,90 voor DHL Express. Retourzendingen zijn altijd gratis zolang je gebruik maakt van ons retouretiket. 


Overige vragen

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Ja, je vindt ze hier.

Ik wil influencer worden - hoe doe ik dat?

Als je influencer wilt worden, kun je hier solliciteren. Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt:

Belangrijk! Om te kunnen solliciteren, moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Je hebt een gevarieerde en inspirerende feed en meer dan 20 afbeeldingen.
  • Je laat in je feed zien dat je van kleding en mode houdt. Gevarieerde en inspirerende foto's. NIET enkel spiegelselfies.
  • Je bent een goed rolmodel voor andere jongeren. Dit is heel belangrijk voor ons.
  • Je behoudt altijd de juiste toon in je reacties en antwoorden op opmerkingen van anderen.
  • Je bent een goed voorbeeld wat betreft sigaretten en alcohol.
  • Je hebt een openbaar profiel.
  • Je hebt minstens 1000 actieve volgers op Instagram.

Wees geduldig, want het kan enige tijd duren voordat we antwoorden. Maar we bekijken het instagram-account van alle aanvragers en antwoorden iedereen. 

Let op: Elk contact met betrekking tot de samenwerking met influencers is per e-mail. Als je via PB of een ander kanaal op de hoogte wordt gebracht, is het waarschijnlijk niet van ons.

Een item is uitverkocht. Komt het weer op voorraad?

We proberen artikelen altijd weer op voorraad te krijgen, maar het is moeilijk te zeggen of we dat wel of niet kunnen. Onze beste tip is dan ook om de website goed in de gaten te houden. We hopen dat je het artikel dan toch te pakken kunt krijgen. 

Bij ons vind je kinder- en jeugdmode van de hoogste kwaliteit – Merkkleding online!

Telefoon: 024 - 808 03 07 (maandag-vrijdag: 9:00-17:00 uur) E-mail: info@kidsbrandstore.nl