Netherlands / EUR
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR
Je kunt je bestelling binnen 60 dagen na ontvangst aan ons retourneren en je geld terugkrijgen. Als je een andere maat wilt bestellen of het artikel wilt ruilen, plaats dan een nieuwe bestelling. Je ontvangt dan een nieuwe factuur.
Hieronder vind je meer informatie over retourneren en ruilen. Houd er rekening mee dat het herroepingsrecht (om hygiënische redenen) niet van toepassing is op ondergoed waar de beschermzegel van is verwijderd. Voor alle andere artikelen heb je als klant uiteraard het recht om de verpakking te openen en de artikelen te passen. Wanneer je een artikel retourneert is het belangrijk dat het zich in dezelfde staat bevindt als hoe je het hebt ontvangen.
De artikelen dienen verpakt te worden in de originele verpakking. De artikelen mogen niet beschadigd zijn en de originele labels dienen bevestigd te zijn aan de artikelen.
Let op! Bezorgdiensten hebben het momenteel erg druk. Door de huidige situatie kan de retourzending langer duren dan normaal. Neem contact met ons op als je vragen hebt over je retourzending.
Indien je je bestelling wilt retourneren dan kan je hier je retourzending digitaal aanmelden. Je vindt je ordernummer in je orderbevestiging (email), of bij je bestellingen wanneer je inlogt op je account bij Kids Brand Store.
Bij Kids Brand Store kan je tot 60 dagen nadat je bestelling is aangekomen. De retourkosten zijn 1,90€ (je herroepingsrecht geldt niet voor ondergoed met kapotte beschermingszegel).
Een vereiste is bij retourneren dat de kleding niet gebruikt is. De artikelen moeten in dezelfde staat verkeren als bij ontvangst en de plastic verpakking(en) en etiketten moeten intact zijn.
Het verwerken van retours neemt ongeveer 14 dagen in beslag. Het pakket moet namelijk terug bij ons hoofdkantoor zijn en daar (in Zweden) worden gescand.
Nadat we het product hebben ontvangen duurt het ongeveer 1-14 dagen tot de betaalverwerking/bevestiging voltooid is.
Indien je één of meerdere artikelen retourneert, raden wij je aan om je Klarna factuur te pauzeren zodat je de factuur (nog) niet hoeft te betalen. Zodra wij je retourzending hebben verwerkt, ontvang je een aangepaste factuur.
Mocht je vragen hebben over de Klarna-betaling van je bestelling, neem dan contact op met Klarna via 020 - 80 82 852.
Nadat je de retourzending digitaal hebt geregistreerd, geldt het volgende:
Plak het meegeleverde retourlabel op het retourpakket. Geef het retourpakket af bij een DHL servicepunt. Bewaar het afleverbewijs dat je bij afgifte van het retourpakket ontvangt. Het is de garantie dat je jouw retourpakket hebt afgegeven.
Je hoeft geen retourlabel uit te printen, dit wordt door Budbee geregeld. Klik op de link die je de dag na de levering per SMS hebt ontvangen of via de Budbee-app. Als je de app gebruikt, ga dan naar de bestelling die je wilt retourneren. Boek je retour en reserveer een box door "Retourverzoek" te selecteren. LET OP: nadat de boeking is geplaatst, heb je 2 uur de tijd om de retour in de box te plaatsen. Indien dit niet is gelukt, dien je een nieuwe boeking te maken. Breng de retour naar de geselecteerde box en open de box door de in de link/app getoonde code in te voeren. Plaats het pakket in de box en sluit deze. Nadat je je retour hebt ingeleverd, kun je eenvoudig de status van je retour volgen via de link of in de app.
Kids Brand Store hoopt natuurlijk dat je tevreden bent met wat je bij ons hebt besteld, maar we hebben er natuurlijk begrip voor als je één of meerdere producten wilt retourneren. Indien je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, dan is dit tot 14 dagen nadat je de bestelling ontvangen hebt mogelijk.
Je hebt het recht om artikelen die je gekocht hebt te bekijken en/of te passen, om er achter te komen of je tevreden bent met de artikelen en of deze overeenkomen met je verwachtingen.
Wanneer een artikel op een manier die door ons als buitensporig wordt gezien behandeld is, ben je zelf verantwoordelijk voor eventuele kosten/waardeverlies van het artikel. In dat geval zijn wij genoodzaakt om de kosten in mindering brengen op je saldo.
Om hygiënische redenen is je herroepingsrecht voor ondergoed en badkleding alleen van toepassing als de beschermende verzegeling niet verbroken is.
Bij de bestelling sturen wij een retourlabel mee. Dit retourlabel kan je gebruiken voor eventuele retourzending van (een deel van) de bestelling. De retourkosten zijn 1,90€
Let op! Wanneer je voor Budbee levering aan huis kiest, sturen we geen retourlabel mee. Je kunt via de link in de sms die je van Budbee ontvangt of eventueel via de app een retourzending aanmelden.
De terugbetaling vindt uiterlijk 14 dagen nadat ons is meegedeeld dat je van je herroepingsrecht gebruik wilt maken plaats.
Je kunt een standaardformulier voor herroeping gebruiken om je aankoop te annuleren, maar dit is geen vereiste.
Je kunt hier een standaardformulier downloaden: Herroepingsformulier.
Het ruilen van artikelen is bij Kids Brand Store helaas niet mogelijk. Wanneer je een artikel wenst te ruilen, kun je de artikelen uit de huidige bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor de nieuwe artikelen die je wilt. Het voordeel hiervan is dat je de gewenste artikelen sneller ontvangt. De goederen die je retourneert worden op dezelfde manier verwerkt als andere retourzendingen.
Als er extra verzendkosten van toepassing zijn of als de prijzen van de nieuwe artikelen niet overeenkomen met de voorgaande bestelling, zal onze klantenservice deze voor je aanpassen (de aftrek van verzendkosten is bij een ruilorder niet van toepassing op thuisbezorging).
Als je een klacht wilt indienen over een artikel dan vragen we je om dit via de retourlink die je in je verzendbevestiging hebt ontvangen te doen, of door hier te klikken. Je vindt deze link ook in je account bij je besteloverzicht.
Terugbetalingen verlopen altijd via dezelfde betaalmethode die gebruikt werd bij aankoop. In het geval dat er met creditcard betaald is wordt het bedrag overgemaakt naar de rekening die oorspronkelijk gebruikt is bij aankoop. Het kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat een terugbetaling voltooid is voordat het bedrag op je rekening zichtbaar is.
Mocht er een geschil zijn waar we niet samen uitkomen, raden we je aan om contact op te nemen met de hieronder vermelde consumentenbemiddelingsinstantie:
Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e. V.*
Straßburger Str. 8
77694 Kehl am Rhein
Duitsland
Op https://www.verbraucher-schlichter.de/fall-zur-schlichtung-einreichen kan je terecht met eventuele klachten.
Netherlands / EUR
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR