Verzending & Bezorging
Kids Brand Store verzendt pakketten met DHL en Budbee.
Kids Brand Store bezorgt uitsluitend in Nederland.
We bieden altijd gratis verzending aan bij bestellingen boven de € 69. Het kan verschillen welke verzendoptie gratis is. Vul bij het afrekenen je postcode in om te zien welke voorwaarden, verzendopties en prijzen er van toepassing zijn.
Beschadigde artikelen
Als een door ons verzonden product tijdens vervoer/levering beschadigd is of niet geleverd wordt, is Kids Brand Store aansprakelijk voor de kosten. Je moet onze klantenservice echter binnen een redelijke termijn (14 dagen) op de hoogte brengen van eventuele beschadigingen of als je het product niet ontvangen hebt.
Ook is Kids Brand Store aansprakelijk als producten die door jou worden geretourneerd beschadigd raken of niet aankomen, op voorwaarde dat het retouretiket wordt gebruikt voor de retourzending. Alle leveringen zijn verzekerd en kunnen worden gevolgd. Het is belangrijk om de bon voor de retourzending op een veilige plek te bewaren.
Wij leveren alleen in Nederland.
Waar is mijn pakket?
Wij werken samen met DHL en Budbee om jou bestelling te bezorgen. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail en/of sms-bericht van DHL met informatie over de bezorging. Via de track & trace-code kan je de levering aanpassen. Je kunt zelf beslissen hoe, waar en wanneer de levering plaatsvindt. De track & trace-code kan gebruikt worden om het pakket te volgen nadat het door de bezorgdienst is ontvangen. Deze code ontvang je zodra het pakket door ons verzonden is.
DHL: Volg je pakket hier
Budbee: Volg je pakket in de Budbee-app.