Netherlands / EUR
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR
Kids Brand Store bezorgt uitsluitend in Nederland.
We bieden altijd gratis verzending aan bij bestellingen boven de € 69. Het kan verschillen welke verzendoptie gratis is. Vul bij het afrekenen je postcode in om te zien welke voorwaarden, verzendopties en prijzen er van toepassing zijn.
Wanneer je iets besteld bij Kids Brand Store dan is de normale levertijd ongeveer 4-7 werkdagen. Rond de feestdagen kunnen de levertijden echter iets langer zijn.
Je pakket kan pas gevolgd worden wanneer het de DHL-terminal in Duitsland heeft bereikt. Dit duurt meestal ongeveer 2 dagen nadat je bestelling in ons magazijn is verpakt. Vanaf dat moment kan je de track & trace-code gebruiken om je pakket te volgen.
Kies je voor verzending met DHL? Dan kun je het pakket laten bezorgen bij een servicepunt, een afleverpunt of aan de deur. Mocht je niet thuis zijn dan kan je DHL via de track & trace-code vragen om het pakket bij de buren af te geven, of het op een veilige plek rondom uw huis te plaatsen.
Je ontvangt een email met de verwachte leveringsdatum en een tijdstip wanneer je de bezorger kan verwachten. Tot vier werkdagen voordat je bestelling verwacht wordt kan je de leveringsdatum wijzigen. Dit doe je via de DHL Pakket-app of op de DHL-website. Daar kun je tevens meer lezen over hun diensten.
Als je geen voorkeur doorgeeft dan wordt je pakket automatisch thuisbezorgd. Om het pakket op te halen heb je een legitimatiebewijs en een pakketnummer nodig. Dit pakketnummer ontvang je via email. Een pakket kan maximaal 7 dagen bij een servicepunt liggen. Daarna wordt het teruggestuurd naar de afzender. Het is dus belangrijk om het pakket binnen 7 dagen op te halen als je het bij een servicepoint laat bezorgen.
LET OP! Voor niet-afgehaalde pakketten wordt €20 in rekening gebracht. Dit bedrag dient door de klant te worden voldaan. Deze vergoeding komt overeen met wat het ons kost om het pakket te verzenden.
Met Budbee kan je pakket thuis worden bezorgd. Je kunt je pakket dan binnen 2-3 werkdagen nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten verwachten.
Wanneer komt mijn pakket aan?
Normale levertijd is 2-3 werkdagen.
Hoe weet ik of mijn pakket onderweg is?
Zodra je bestelling is klaar gemaakt voor verzending ontvang je een e-mail met een trackinglink waarmee je het pakket kunt volgen. Wanneer Budbee je pakket heeft ontvangen ontvang je een e-mail met een trackinglink en een de verwachte afleverdatum. Met deze trackinglink kan je op de dag van bezorging live meekijken waar de bezorger rijdt. Je weet dus altijd precies hoe laat de bezorger langskomt. Als je de Budbee app hebt dan ontvang je updates over je verzending via mededelingen in de app.
Moet ik thuis zijn als het pakket aankomt?
Je hoeft niet thuis te zijn als het pakket wordt bezorgd. Je hebt de mogelijkheid om je pakket voor de deur te laten zetten. Als je voor deze optie kiest dan ben je als klant verantwoordelijk voor het pakket.
Zodra je bericht ontvangt dat je pakket bij Budbee is aangekomen, kun je het bezorgmoment tot 6 dagen uitstellen. Bij meerdere mislukte afleverpogingen brengt Budbee €20 in rekening. Je kan hier meer informatie over Budbee vinden.
De Budbee-app
Download de Budbee-app om het online winkelen nog eenvoudiger te maken. De app geeft je een handig overzicht van alle lopende en eerder bezorgde leveringen. Je kunt ook je profiel en bezorgvoorkeuren instellen zodat je deze niet voor elke levering apart hoeft aan te geven.
Als je minstens één keer voor Budbee hebt gekozen in het verleden dan heb je als consument toegang tot de onlangs gelanceerde Budbee Plus optie. Budbee Plus-leden krijgen toegang tot extra opties en exclusieve voordelen.
Download de app in de App Store of via Google Play!
Met Budbee Box wordt je pakket bezorgd bij een pakketautomaat. De bezorging is dan 100% fossielvrij. Net als bij Budbee Home Delivery is deze bezorgmethode alleen in bepaalde steden mogelijk. Vul je postcode in bij het afrekenen om te zien of Budbee in jouw stad/regio bezorgt.
LET OP! Omdat het pakket in een pakketautomaat wordt afgeleverd is er een maximale pakketgrootte. Deze bezorgoptie is dus niet geschikt voor grote bestellingen (max. één doos). Mocht het pakket te groot zijn voor een Budbee Box dan zullen we contact met je opnemen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Normale levertijd is 2-3 werkdagen.
Hoe weet ik of mijn pakket onderweg is en dat het bij de pakketautomaat is aangekomen?
Wanneer Budbee je pakket heeft ontvangen, ontvang je een e-mail met een geschatte levertijd. Vanaf dan kun je de locatie van je pakket live volgen. Zodra het pakket kan worden opgehaald ontvang je een pincode waarmee je de box kan openen. Als je de Budbee-app hebt ontvang je de bezorgupdates via mededelingen in de app in plaats van via e-mail.
Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet (tijdig) heb opgehaald?
Je pakket blijft maximaal 7 dagen in de Budbee Box liggen. Daarna wordt het teruggestuurd naar het magazijn van Kids Brand Store. Als een pakket niet afgehaald wordt, dan wordt er €20 in rekening gebracht. Dit bedrag dient door de klant te worden voldaan. Deze vergoeding komt overeen met wat het ons kost om het pakket te verzenden.
De Budbee-app
Download de Budbee-app om het online winkelen nog eenvoudiger te maken. De app geeft je een handig overzicht van alle lopende en eerder bezorgde leveringen. Je kunt ook je profiel en bezorgvoorkeuren instellen zodat je deze niet voor elke levering apart hoeft aan te geven.
Als je minstens één keer voor Budbee hebt gekozen in het verleden dan heb je als consument toegang tot de onlangs gelanceerde Budbee Plus optie. Budbee Plus-leden krijgen toegang tot extra opties en exclusieve voordelen.
Download de app in de App Store of via Google Play!
Als een door ons verzonden product tijdens vervoer/levering beschadigd is of niet geleverd wordt, is Kids Brand Store aansprakelijk voor de kosten. Je moet onze klantenservice echter binnen een redelijke termijn (14 dagen) op de hoogte brengen van eventuele beschadigingen of als je het product niet ontvangen hebt.
Ook is Kids Brand Store aansprakelijk als producten die door jou worden geretourneerd beschadigd raken of niet aankomen, op voorwaarde dat het retouretiket wordt gebruikt voor de retourzending. Alle leveringen zijn verzekerd en kunnen worden gevolgd. Het is belangrijk om de bon voor de retourzending op een veilige plek te bewaren.
Wij leveren alleen in Nederland.
Wij werken samen met DHL en Budbee om jou bestelling te bezorgen. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail en/of sms-bericht van DHL met informatie over de bezorging. Via de track & trace-code kan je de levering aanpassen. Je kunt zelf beslissen hoe, waar en wanneer de levering plaatsvindt. De track & trace-code kan gebruikt worden om het pakket te volgen nadat het door de bezorgdienst is ontvangen. Deze code ontvang je zodra het pakket door ons verzonden is.
DHL: Volg je pakket hier
Budbee: Volg je pakket in de Budbee-app.
Netherlands / EUR
Sweden / SEK
Denmark / DKK
Norway / NOK
Germany / EUR
Netherlands / EUR
Finland / EUR