Snelle levering
Gratis verzending vanaf €69
Recht op herroeping binnen 60 dagen
Het merk Gina Tricot Young 14+ richt zich specifiek op oudere tieners die van de typische Gina-stijl houden, maar tegelijkertijd actuele jeugd trends en individuele expressievormen in hun kledingstijl willen verwerken. De collectie is zowel online als in geselecteerde winkels verkrijgbaar. De afgelopen jaren heeft Gina Tricot een sterker bewustzijn ontwikkeld voor duurzaamheid en werkt het onder meer samen met het WWF om de productieketen op dit gebied voortdurend te verbeteren.
Gina Tricot is een Zweedse onderneming die is opgericht in 1997 met het hoofdkantoor en magazijn in Borås. Het merk is inmiddels gevestigd in heel Europa en bekend bij de meeste mensen. De kleding is een geliefde keuze van jongeren die kiezen voor stijlvolle en comfortabele mode voor het dagelijks leven en feestelijke gelegenheden.
Als onderdeel van Gina Tricot vult Gina Tricot Young 14+ het gat tussen het hoofdmerk en Gina Tricot Young. Terwijl Young bedoeld is voor de leeftijdsgroep 9–14 jaar (maten 134–170 cm), richt Young 14+ zich op de oudere tieners en jong volwassenen. De collectie omvat de maten XXS–L en biedt daarmee een veelvoud aan pasvormen die passen bij veranderende behoeften naarmate je ouder wordt.
Gina Tricot Young 14+ heeft alle kledingstukken die jongeren nodig hebben. Het merk biedt voordelige en trendy mode die geschikt is voor zowel het dagelijkse leven als voor feestjes of thuis ontspannen. Kenmerkend zijn de rekbare materialen voor een ontspannen pasvorm, nonchalante oversized modellen, zachte stoffen en opvallende details. Klassiekers zoals de jeans in diverse wassingen en modellen, hoodies, gebreide truien, tops, jassen, badmode en loungewear zijn altijd in het assortiment te vinden. Dit alles wordt aangevuld met basics, actuele trends en seizoensgebonden must-haves. Een perfecte combinatie dus om te dragen naar school, een bijbaantje of in het weekend.
Zoals veel moderne modemerken is ook Gina Tricot zich ervan bewust dat een sterkere focus op duurzaamheid cruciaal is voor het milieu. In samenwerking met het WWF richt het merk zich met name op waterverbruik en materiaalkeuze. Het bedrijf heeft zich tot doel gesteld om in uiterlijk 2028 alle kledingstukken te produceren met materialen en processen die vanuit ecologisch oogpunt duurzamer zijn. Gina Tricot is daarvoor al meerdere initiatieven gestart en heeft daarmee een stap in de goede richting gezet en een duidelijk statement gemaakt voor meer verantwoordelijkheid in de mode.
Word lid en krijg 10% korting op je aankoop!
De aanbieding is geldig op je eerste aankoop als lid en geldt op normale prijzen. De korting kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen. Lees voor meer informatie over het lidmaatschap onze lidmaatschapsvoorwaarden and our privacy-en-cookieverklaring